26.01.13 - Besalú - Castellfollit - St.Jaume (31Km)


Caminant: Xevi

Aquest cap de setmana no hem pogut lligar agendes per entrenar junts i cadascú ha fet la seva, en Kukotx ha fet una ruta per la zona de Medinyà-Bàscara, en Tito ha anat amb bici a Cistella i la Marta no podia.

Avui ruta solitària i solidària de temps limitat, a les 12:30h haig d'estar net i empolainat. Objectiu: 30km en 4 hores, caminant i corrent en alguns trams. Surto de casa a les 08:10 sense saber on vaig, però amb la idea d'anar per la zona de Montagut-St.Jaume. A l'altura del riu Burró, agafo la carretera asfaltada que porta a Sales (que per cert no hi havia estat mai!!), d'aquí a Tortellà i m'embolico agafant un camí en direcció nord que haig d'acabar desfent. Acabo moll com un ànec perquè el bosc està ben moll i continuo cap a Montagut. Faig l'única parada de 10 minuts per canviar-me els mitjons xops i fer un bufet. Arribo a Montagut entrant pel Pont de Sadernes, travesso el poble i vaig cap a la Cometa. Des d'aquí intento arribar a Castellfollit per sota el riu, però just sota el poble haig de recular, no hi ha lloc per on pujar, o almenys no l'he trobat. Torno cap a St.Jaume resseguint la carretera vella, em "desfogo" fent una foto al radar i, com havíem quedat, truco l'Imma i la Jana perquè em vinguin a recollir davant l'empresa Monter. 

Són les 12:15. Just a temps per una bona dutxa i acompanyar en Jordi i la Nora a la inauguració del Pont d'Or, la nova botiga de loteria i llaminadures de Besalú. Per cert, botiga molt xula i on esperem que algun dia hi tornem a fer córrer el cava.